1.

A study on the relationship between emotional intelligence and academic achievement in students of Shiraz University of Medical Sciences

دوره 5، شماره 3، آذر 2014، صفحه 70-77
Najmeh Keshavarz؛ Mitra Amini؛ Arash Mani؛ Parisa Nabeiei؛ Zahra Saffari؛ Mohammad Morad Jafari

2.

Calculating the Cost of Student Services Through Activity Based Costing Method (ABC) at the Department of Student and Cultural Affairs of Tehran University of Medical Sciences in 2011

دوره 5، شماره 2، شهریور 2014، صفحه 8-15
Ramin Rahimniya؛ Malihe Ram؛ Elham Siavashi؛ Saman Ghasempour؛ Mohsen Baruni؛ Mehdi KHakian؛ Nourolhoda Fakhrzad

3.

Comparing the Students’ Supportive Resources in Electronic Courses with those in on-Campus Courses

دوره 5، شماره 2، شهریور 2014، صفحه 16-24
Bibi Eshrat Zamani؛ Zahra Kiani؛ Yasamin Abedini

4.

Conceptual Mapping as an Effective Learning and Retention Method for Students

دوره 4، شماره 1، شهریور 2013، صفحه 38-43
Kamran Mirzaei؛ Soraya Zahmatkesh

5.

Critical Thinking Skills in Shiraz Dental Students

دوره 5، شماره 2، شهریور 2014، صفحه 35-43
Rita Rezaee؛ Elham Mazareie؛ Shahla Momeni Danaei؛ Somayeh Mirzaei

6.

Effectiveness of Teaching Cognitive and Metacognitive Strategies on Strengthen their, Student Self-Directed Learning Readiness and Self Efficacy

دوره 4، شماره 3، اسفند 2013، صفحه 29-39
Nasim Saeid؛ Manoosh Mehrabi

7.

Investigation of Effect of Spatial Intelligence on Amount of Application of Meta-Cognitive Strategies in Students

دوره 6، شماره 3، آذر 2015، صفحه 52-61
Bahman Saeidi Pour؛ Hanieh Shahsavari

8.

The Effects of Cognitive and Meta-cognitive Strategies Training on Self-directed Learning Readiness

دوره 6، شماره 1، خرداد 2015، صفحه 39-47
Nasim Saeid؛ Mehrangiz Alinejad؛ Mandana Godarzi

9.

The Gap between the Students' Expectations and the Existing Educational Services at Sabzevar University of Medical Sciences, Using SERVQUAL Model

دوره 5، شماره 4، اسفند 2014، صفحه 12-18
Alireza Ghorbani؛ Seyyed Jamal Mirmosavi؛ Seyyed Meysam Mousavi؛ Samaneh Atiehdoust؛ Jamil Sadeghi Far؛ Yaser Tabarrayi

10.

The Relationship Between Personality Traits and Learning Styles and the AcademicSuccess of Online Students

دوره 3، شماره 2، آذر 2012، صفحه 10-16
Fariba Tabe Bordbar

11.

The role of virtual social networks in the research capabilities of postgraduate students

دوره 6، شماره 2، شهریور 2015، صفحه 26-39
Ebrahim Aryani؛ Adel Zahed Bablan؛ Mahdi Moeinikia؛ Ali Khaleghkhah

12.

The Status of Feedback Provision to Learners in Clinical Training from the Residents and Medical Students’ Perspective at Shiraz University of Medical Sciences, 2014

دوره 6، شماره 1، خرداد 2015، صفحه 58-63
Neda Moaddab؛ Elahe Mohammadi؛ Leila Bazrafkan

13.

الگوی پوشش ملی در دانشگاه علوم پزشکی ایلام و واکنش دانشجویان نسبت به تبعیت از آن

دوره 12، شماره 2، فروردین 1403، صفحه 287-299
فریبا پروانه؛ یارمحمد قاسمی؛ علی باصری

14.

الگوی توسعه مدیریت آموزش عالی در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران در دوران همه‌گیری کووید-19

دوره 11، شماره 3، تیر 1402، صفحه 257-276
سعید لک؛ نادرقلی قورچیان؛ اختر جمالی

15.

بررسی ارتباط بین تاب آوری و منبع کنترل در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز در سال 1395

دوره 6، شماره 1، دی 1396، صفحه 67-76
روح انگیز نوروزی نیا؛ علی احسان حیدری؛ الهام احمدی بصیری؛ میلاد احمدی مرزاله

16.

بررسی ارتباط سطح فعالیت فیزیکی با نمایه توده بدن در دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

دوره 2، شماره 3، تیر 1393، صفحه 299-306
شاهین گوهرپی؛ خدیجه گیم اهواز؛ زهرا علی پور؛ نیلوفر ملک میرزایی؛ مصطفی فرهنگ

17.

بررسی تأثیر آموزش مجازی مؤلفه‌های هوش هیجانی بر استرس درک‌شده و مهارت‌های ارتباطی دانشجویان پرستاری

دوره 12، شماره 1، دی 1402، صفحه 64-74
نازنین منصوری؛ ندا جمالی مقدم؛ میترا سلطانیان؛ الهام میرشاه

18.

بررسی تأثیر آموزش مهارت‌های زندگی بر تغییر نگرش نسبت به سوءمصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی در دانش‌آموزان دوره متوسطه

دوره 11، شماره 3، تیر 1402، صفحه 225-238
حمید حیدرپور؛ عباس روحانی

19.

بررسی تأثیر برگزاری کارگاه اخلاق پزشکی بر میزان افزایش آگاهی از کدهای اخلاق حرفه‌ای در دانشجویان رشته دندانپزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

دوره 10، شماره 3، تیر 1401، صفحه 231-242
هانیه رحمانیان؛ حسین محمودیان؛ نجمه محمدی

20.

بررسی میزان آگاهی، نگرش و عملکرد دانشجویان دانشکده علوم پزشکی دزفول در مورد ایدز در سال 1390

دوره 1، شماره 1، دی 1391، صفحه 39-46
مهرداد مقامی؛ حمیدرضا آقاباباییان؛ مژده سعادتی؛ بهناز دیهم؛ علی صادقی مقدم؛ حمیده مشعلچی

21.

بررسی همبستگی خودپنداره تحصیلی و جو یادگیری در دانشجویان پرستاری بعد از تجربه برنامه پریسپتورشیپ

دوره 4، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 89-98
کاملیا ترابی‌زاده؛ رویا دوکوهکی؛ معصومه رامبد؛ فرحناز رئیس کریمیان

22.

بررسی وضعیت بهداشتی خوابگاه شهید دستغیب دانشگاه علوم پزشکی شیراز و برخی عوامل موثر بر آن در سال 1391

دوره 1، شماره 4، مهر 1392، صفحه 275-282
محمد قربانی؛ حجت صفی یاری؛ یوسف علی محمدی

23.

بررسی و مقایسه سرعت گفتار در دو شرایط عادی و القای هیجان در افراد مبتلا به اختلال افسردگی و افراد غیر افسرده

دوره 11، شماره 1، دی 1401، صفحه 1-12
فهیمه محمدپور؛ حبیب هادیان فرد

24.

به کارگیری روش هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت در محاسبه هزینه تمام‌شده آموزش دانشجویان علوم پزشکی

دوره 11، شماره 1، دی 1401، صفحه 91-100
معصومه قاسمی؛ بهزاد محمدی؛ زهرا شعبانی؛ سجاد خسروی

25.

رابطه ی ترس از تصویر تن و نشخوار ذهنی در دانشجویان دختر

دوره 1، شماره 3، تیر 1392، صفحه 189-198
فخری تاجیک زاده؛ راضیه صادقی؛ فرحناز رئیس کریمیان

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب