اسدی, عاطیه, ناصری, علی. (1403). اثربخشی آموزش شناختی - رفتاری بر فرانگرانی و سازگاری اجتماعی دانشجویان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(1), 114-124. doi: 10.30476/smsj.2025.100822.1459
عاطیه اسدی; علی ناصری. "اثربخشی آموزش شناختی - رفتاری بر فرانگرانی و سازگاری اجتماعی دانشجویان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 13, 1, 1403, 114-124. doi: 10.30476/smsj.2025.100822.1459
اسدی, عاطیه, ناصری, علی. (1403). 'اثربخشی آموزش شناختی - رفتاری بر فرانگرانی و سازگاری اجتماعی دانشجویان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 13(1), pp. 114-124. doi: 10.30476/smsj.2025.100822.1459
اسدی, عاطیه, ناصری, علی. اثربخشی آموزش شناختی - رفتاری بر فرانگرانی و سازگاری اجتماعی دانشجویان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 13(1): 114-124. doi: 10.30476/smsj.2025.100822.1459


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب