1.

A Study of Factor Structure and Psychometric Adequacy of the Educational Stress Scale (ESS)

دوره 5، شماره 2، تیر 2018، صفحه 1-6
Abbas Akbari؛ Fereshteh Baezzat؛ Roya Abbasi-Asl

2.

Construct Validity of Maryland Safe and Supportive Schools Climate Survey in Iran: A Validation Study

دوره 7، شماره 2، تیر 2020، صفحه 1-13
Maysam Rezapour؛ Narges Khanjani؛ Moghaddameh Mirzaee

3.

Development and Validation of a Two-Dimensional Scale to Measure Family Functions

دوره 6، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 1-7
Abbas Akbari؛ Fereshteh Baezzat؛ Soheila Hashemi؛ Mahdi Khabbazi Kenari

4.

Factor Structure of the Conflict Tactics Scale 1

دوره 5، شماره 3، مهر 2017، صفحه 239-247
Kaori Baba؛ Fumie Takauma؛ Katsuhiko Tada؛ Tomoko Tanaka؛ Kyoko Sakanashi؛ Yaeko Kataoka؛ Toshinori Kitamura

5.

Main Factors of using Technology in the Educational Process in the Schools of Babol

دوره 3، شماره 4، اردیبهشت 2013، صفحه 5-6
Taraneh Enayati؛ Yasaman Modanloo؛ Alireza Alipour؛ Fatemeh Sadat Mirkazemi

6.

Measurement Model of Women’s Preferences in Obstetrician and Gynecologist Selection in the Private Sector: Exploratory and Confirmatory Factor Analysis

دوره 8، شماره 2، تیر 2020، صفحه 150-163
Masood Setoodefar؛ Hamed Tabesh؛ Fatemeh Tara؛ Saeed Eslami؛ Fatemeh Heshmati Nabavi؛ Najmeh Valizadeh Zare؛ Seyyed Hassan Taheri؛ Mohammad Reza Rajabzadeh Moghaddam؛ Kobra Etminani

7.

Psychometric Characteristics of Persian Version of the Toronto Alexithymia Scale-20 in Clinical and Non-Clinical Samples

دوره 33، شماره 1، خرداد 2008، صفحه 1-6
M.A. Besharat

8.

Psychometric Properties and Cut-Off Points of Persian Version of PPRI 12-Items among Older Veterans in Iran

دوره 10، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 44-49
Leila Ghahremani؛ Fatemeh Maghsoudi؛ Abdolrahim Asadollahi

9.

Psychometric Properties of Adolescent Resilience Scale in Gifted Male and Female Iranian Students

دوره 8، شماره 4، دی 2021، صفحه 257-266
Ali Khodaei؛ Shokoufeh Mousavi

10.

Psychometric Properties of Frailty Syndrome Checklist 5-Items in Frail Older Adults in Iran

دوره 9، شماره 3، مهر 2021، صفحه 162-168
Foruzan Tavan؛ Abdolrahim Asadollahi

11.

Psychometric properties of the Persian version of bedside teaching (BST) Instrument

دوره 9، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 44-49
MOHAMMAD SAEED GHARAATI JAHROMI؛ MITRA AMINI؛ MAHSA MOOSAVI؛ ALIREZA SALEHI؛ SOMAYEH DELAVARI؛ ALI ASGHAR HAYAT؛ PARISA NABEIEI

12.

Sexual Compatibility with Spouse Questionnaire: Development and Psychometric Property Evaluation

دوره 8، شماره 3، مهر 2020، صفحه 220-233
Maryam Nekoolaltak؛ Zohreh Keshavarz؛ Masoumeh Simbar؛ Ali Mohammad Nazari؛ Ahmad Reza Baghestani

13.

The Assessment of Validity and Reliability of Behavior Rating Inventory of Executive Functions in Iranian Pre-School Children

دوره 2، شماره 4، دی 2015، صفحه 18-24
Ali Akbar Ebrahimi؛ Aziz Kassani؛ Rostam Menati؛ Ahmad Abedi؛ Ahmad Yarmohammadian؛ Salar Faramarzi

14.

The Role of Distance Education in Economic Growth and Development: Developing a Model

دوره 7، شماره 1، خرداد 2016
Hossein Najafi؛ Mohammad Ali Javadi Bura؛ Mehran Farajollahi

15.

Validating the Persian Version of ICT Engagement Questionnaire

دوره 11، شماره 2، شهریور 2020، صفحه 92-101
Sahar Baradaran Abdollahy؛ Firooz Mahmoodi؛ Negar Tagavi

16.

ارائه‌ی مدلی برای ارتقای کیفیت آموزش کارکنان شبکه های بهداشت و درمان کشور

دوره 10، شماره 1، دی 1400، صفحه 49-62
سیدعلی شمس نیا؛ کامران محمد خانی؛ نادرقلی قورچیان؛ امیرحسین محمد داودی

17.

ویژگی های روان سنجی مقیاس تفکر دوقطبی اختلالات خوردن

دوره 10، شماره 4، مهر 1401، صفحه 331-342
معصومه باقری؛ الهام عربی؛ مریم افتخاری؛ عبدالعزیز افلاک سیر



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب