1.

Assessing the Quality of Educational Services of Iranian Universities of Medical Sciences Based on the SERVQUAL Evaluation Model: A Systematic Review and Meta-Analysis

دوره 44، شماره 4، مهر 2019، صفحه 273-284
Abdolreza Gilavand؛ Elham Maraghi

2.

Assessing the Role of Applying E-Learning in the Training and Learning Process from Faculty Members΄ Point of View at Payam Noor University, Mazandaran

دوره 3، شماره 3، بهمن 2012، صفحه 1-2
Mojtaba Rezai Rad؛ Roohollah Mohammadi Atargaleh

3.

A Survey of the Relationship Between Emotional Intelligence and Productivity of Shiraz University Medical Sciences Personnel in Shiraz, 2010

دوره 3، شماره 3، بهمن 2012، صفحه 5-6
Zahra Yazdani؛ Zohre Riazi

4.

Evaluating e-Learning Systems of Tehran Universities on the Bases of Uselearn

دوره 5، شماره 1، خرداد 2014، صفحه 54-64
Peyman Kamkar؛ Mohamadreza Nili؛ Khadijeh Aliabadi

5.

The Role of Immigrant Physicians and Scientists in the Establishment Process of Istanbul University Faculty of Medicine

دوره 11، شماره 4، بهمن 2022، صفحه 267-278
Fuat Ince؛ Hidir Kadircan Keskinbora

6.

بررسی عوامل مؤثر بر صلاحیت حرفه‌ای مدیران بیمارستان‌های آموزشی دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز

دوره 11، شماره 2، فروردین 1402، صفحه 181-190
مجتبی پرنیان؛ علی یعقوبی پور؛ یوسف احمدی

7.

مؤلفه‌های مؤثر بر منتورینگ دانشجویی در حوزه آموزش علوم پزشکی-یک مطالعه کیفی

دوره 9، شماره 1، دی 1399، صفحه 79-94
فاطمه بمبئی رو؛ رضا زارعی؛ مژگان امیریان زاده؛ نادر شهامت


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب