1.

Academic Outcomes and Implementation Details of Distance and In-Person Peer Mentoring Programs in Pre-Clinical Undergraduate Medical Settings: A Systematized Review

دوره 12، شماره 4، اسفند 2021، صفحه 225-237
Zahra Zarei Hajiabadi؛ Roghayeh Gandomkar

2.

A new method of recording attendance improves the academic performance of medical students

دوره 8، شماره 2، تیر 2020، صفحه 55-60
HIMEL MONDAL؛ KOUSHIK SAHA؛ SHAIKAT MONDAL؛ PIYALI SAHA؛ SAIRAVI KIRAN BIRI

3.

Comparing the Impacts of E-learning and Conventional Education on Students’ Academic Motivation and Performance: A Descriptive Study

دوره 11، شماره 3، آذر 2020، صفحه 170-179
Amir Touraj Ghorbani؛ Nahid Zarifsanaiey؛ Mohammad Bagher Negahban

4.

Mediating Role of Depression Associated with Social Competence, Cognitive Failures and Academic Performance in Students with Specific Learning Disability

دوره 8، شماره 3، مهر 2021، صفحه 167-175
Zeynab Eskandari؛ Saeed Bakhtiarpour؛ Zahra Dasht Bozorgi

5.

Prediction of High School Students’ Life Satisfaction and Academic Performance Based on Locus of Control and Self-Esteem

دوره 3، شماره 3، مهر 2016، صفحه 1-7
Seyed Ali Khaleghinezhad؛ Mohammad Shabani؛ Rezvan Hakimzadeh؛ Hossein Nazari Shaker؛ Mohammad Amerian

6.

The Association between Fine and Gross Motor Skills with Cognitive Control and Academic Performance in Adolescent Students

دوره 7، شماره 3، مهر 2020، صفحه 23-30
Mohammadreza Ghasemian؛ Shohre Mardasangi Dulabi

7.

The Correlation of Academic Conscience and Students’ Academic Performance with the Mediating Role of Academic Hardiness

دوره 9، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 36-44
Fardin Seifi؛ Masoud Hejazi؛ Afsaneh Sobhi؛ Qamar Kiani

8.

The Effectiveness of a Timly Cognitive Intervention Package on the Cognitive and Academic Performance of Students with Specific Learning Disorders

دوره 10، شماره 3، آذر 2023، صفحه 137-144
Malahat Amani؛ Rogayeh AsadiGandomani؛ Abas Nesayan

9.

The effect of mentorship program in enhancing the academic performance of first MBBS students

دوره 8، شماره 4، دی 2020، صفحه 196-199
NAGA GUHAN؛ PRAKASH KRISHNAN؛ PRIYA DHARSHINI؛ PHILIP ABRAHAM؛ SUNI THOMAS

10.

The Relationship between the Physical Fitness and Academic Performance of Students in Douala, Cameroon: A Cross-Sectional Study

دوره 7، شماره 4، دی 2020، صفحه 31-38
Joseph Koupele Mouna؛ Peguy Brice Assomo Ndemba؛ Ernest Dalle؛ Jerson Mekoulou Ndongo؛ Wiliam Richard Guessogo؛ Claude Elysée Bika Lélé؛ William Mbang Bian؛ Samuel Honoré Mandengue؛ Laurent Serge Etoundi Ngoa؛ Abdou Temfemo

11.

The Relationship between the Use of Information and Communication Technology by Students and their Academic Performance at Behavioral and Social Sciences Faculties of Tehran University

دوره 5، شماره 4، اسفند 2014، صفحه 19-27
Somayeh Eslami؛ Behnaz Mohajeran؛ Kolsum Nami

12.

Trait emotional intelligence and self-assessment of classroom learning in medical students

دوره 8، شماره 3، مهر 2020، صفحه 109-114
HIMEL MONDAL؛ SHAIKAT MONDAL

13.

بررسی ارتباط بین تاب آوری و منبع کنترل در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز در سال 1395

دوره 6، شماره 1، دی 1396، صفحه 67-76
روح انگیز نوروزی نیا؛ علی احسان حیدری؛ الهام احمدی بصیری؛ میلاد احمدی مرزاله

14.

بررسی وضعیت روانشناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان پرستاری در دانشکده پرستاری و مامایی شیراز

دوره 7، شماره 3، تیر 1398، صفحه 251-260
نادر آقاخانی؛ افشین حضرتی مرنگلو؛ ندا جمالی مقدم؛ فریبا قدس بین

15.

نقش هویت تحصیلی در کمک‌طلبی و محق‌پنداری تحصیلی دانشجویان

دوره 12، شماره 2، فروردین 1403، صفحه 223-233
سیده پریسا سلامت؛ محبوبه فولادچنگ



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب