1.

Effectiveness of Mindreading Skills Training on the Improvement of Social Behaviors in Children with Autism Spectrum Disorder

دوره 9، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 56-62
Farzaneh Piri Sufiyani؛ Hassan Bafandeh Gharamaleki؛ Azizeh Karimi Saraskanrud

2.

Methodology Report: The Impaired Theory of Mind in Autism Spectrum Disorders and the Possible Remediative Role of Transcranial Direct Current Stimulation

دوره 3، شماره 3، آذر 2017، صفحه 175-178
Fatemeh Shamsi؛ Samira Hosseini؛ Mahshid Tahamtan؛ Masoumeh Bayat

3.

Prioritizing Problem-Solving Strategies in Parents of Children with Autism Spectrum Disorder; Initial Report from the SMART Initiative, Shiraz, Iran

دوره 2، شماره 3، آذر 2016، صفحه 268-273
Hossein Rasoulof؛ Mohammad Reza Bardideh؛ Iman Ghodratitoostani؛ Salem Jafari؛ Raheleh Shoari؛ Mohammad Nami

4.

Reliability, Validity and Responsiveness to Change of Persian Version of “Children-Scale for Hostility and Aggression: Reactive and Proactive (C-SHARP)” in Children with Autism Spectrum Disorders

دوره 11، شماره 2، تیر 2023، صفحه 351-359
Sasan Ghorbani Kalkhajeh؛ Kamal Shakhi؛ Behnaz Dindamal؛ Farzad Faraji-Khiavi

5.

The Development of a New Test for Consecutive Assessment of Narrative Skills in Iranian School-Age Children

دوره 45، شماره 6، بهمن 2020، صفحه 425-433
Saeide Beytollahi؛ Zahra Soleymani؛ Shohreh Jalaie

6.

Vitamin D and Autism Spectrum Disorder: A Review

دوره 4، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 9-13
Anoush Khamoushi؛ Erfaneh Aalipanah؛ Zahra Sohrabi؛ Marzieh Akbarzadeh

7.

Working Memory Deficits and its Relationship to Autism Spectrum Disorders

دوره 45، شماره 2، خرداد 2020، صفحه 100-109
Atusa Rabiee؛ Behnoosh Vasaghi-Gharamaleki؛ Sayyed Ali Samadi؛ Younes Amiri-Shavaki؛ Javad Alaghband-Rad

8.

بررسی عوامل جمعیت شناختی موثر در اختلال طیف اوتیسم

دوره 9، شماره 3، تیر 1400، صفحه 231-240
امیر بذرافشان؛ لیلا صادقی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب