
تعداد نشریات | 21 |
تعداد شمارهها | 1,199 |
تعداد مقالات | 10,931 |
تعداد مشاهده مقاله | 73,798,362 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 33,151,387 |
1. | Effectiveness of Mindreading Skills Training on the Improvement of Social Behaviors in Children with Autism Spectrum Disorder | |
دوره 9، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 56-62 | ||
Farzaneh Piri Sufiyani؛ Hassan Bafandeh Gharamaleki؛ Azizeh Karimi Saraskanrud | ||
2. | Effects of DIR/Floortime™ on social skills and social adjustment of children with mild autism spectrum disorder | |
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 17 اردیبهشت 1404 | ||
Solmaz Mohammadi؛ Benyamin Hamid؛ Leila Ganji؛ Malek Amini؛ Marzieh Pashmdarfard | ||
3. | Methodology Report: The Impaired Theory of Mind in Autism Spectrum Disorders and the Possible Remediative Role of Transcranial Direct Current Stimulation | |
دوره 3، شماره 3، آذر 2017، صفحه 175-178 | ||
Fatemeh Shamsi؛ Samira Hosseini؛ Mahshid Tahamtan؛ Masoumeh Bayat | ||
4. | Prioritizing Problem-Solving Strategies in Parents of Children with Autism Spectrum Disorder; Initial Report from the SMART Initiative, Shiraz, Iran | |
دوره 2، شماره 3، آذر 2016، صفحه 268-273 | ||
Hossein Rasoulof؛ Mohammad Reza Bardideh؛ Iman Ghodratitoostani؛ Salem Jafari؛ Raheleh Shoari؛ Mohammad Nami | ||
5. | Reliability, Validity and Responsiveness to Change of Persian Version of “Children-Scale for Hostility and Aggression: Reactive and Proactive (C-SHARP)” in Children with Autism Spectrum Disorders | |
دوره 11، شماره 2، تیر 2023، صفحه 351-359 | ||
Sasan Ghorbani Kalkhajeh؛ Kamal Shakhi؛ Behnaz Dindamal؛ Farzad Faraji-Khiavi | ||
6. | The Development of a New Test for Consecutive Assessment of Narrative Skills in Iranian School-Age Children | |
دوره 45، شماره 6، بهمن 2020، صفحه 425-433 | ||
Saeide Beytollahi؛ Zahra Soleymani؛ Shohreh Jalaie | ||
7. | The Effectiveness of Parent-mediationcommunication- focused Method on Improving Receptive and Expressive Language in Autism Spectrum Disorders Symptoms: A Systematic Review and Meta-analysis | |
دوره 13، شماره 2، تیر 2025، صفحه 127-135 | ||
Shiva Ebrahimian Dehaghani؛ Adine Ranjbari؛ Ghazal Rostami Pour Fard؛ Mohebat Vali | ||
8. | Vitamin D and Autism Spectrum Disorder: A Review | |
دوره 4، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 9-13 | ||
Anoush Khamoushi؛ Erfaneh Aalipanah؛ Zahra Sohrabi؛ Marzieh Akbarzadeh | ||
9. | Working Memory Deficits and its Relationship to Autism Spectrum Disorders | |
دوره 45، شماره 2، خرداد 2020، صفحه 100-109 | ||
Atusa Rabiee؛ Behnoosh Vasaghi-Gharamaleki؛ Sayyed Ali Samadi؛ Younes Amiri-Shavaki؛ Javad Alaghband-Rad | ||
10. | بررسی عوامل جمعیت شناختی موثر در اختلال طیف اوتیسم | |
دوره 9، شماره 3، تیر 1400، صفحه 231-240 | ||
امیر بذرافشان؛ لیلا صادقی | ||