1.

Affective Domain Devaelopment in Virtual Education: Visual Thinking Strategies and Art Pedagogy

دوره 14، شماره 3، آذر 2023، صفحه 238-243
Jayne Josephsen

2.

Barriers of critical thinking in medical students’ curriculum from the viewpoint of medical education experts: A qualitative study

دوره 8، شماره 2، تیر 2020، صفحه 72-82
AFSHINEH KASALAEI؛ MITRA AMINI؛ PARISA NABEIEI؛ LEILA BAZRAFKAN؛ HOURI MOUSAVINEZHAD

3.

Comparing of the Critical Thinking of Students in Real and Virtual Courses

دوره 9، شماره 1، خرداد 2018
Marzieh Dehghani؛ Mostafa Bagherian Far؛ Fariborz Mohamadi Farsani

4.

The Effect of Educational Intervention Based on the Theory of Planned Behavior on Degree of Optimism among Male High School Students

دوره 3، شماره 1، فروردین 2015، صفحه 27-35
Alireza jafari Baghkheirati؛ Leila Ghahremani؛ Mohammad Hossein Kaveh؛ Sareh keshavarzi

5.

The Effect of the 5E Instructional Design Model on Students’ Critical Thinking in an Educational Psychology Course

دوره 5، شماره 2، شهریور 2014، صفحه 61-71
Moohamad Hasan Amirtimori؛ Rahim Moradi؛ Behnam Rasooli

6.

پیش بینی خودکارآمدگی شغلی بر اساس تفکر انتقادی و شخصیت پویا در کارکنان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

دوره 9، شماره 1، دی 1399، صفحه 69-78
آرزو حبیب زاده شیرازی؛ بنفشه امیدوار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب