تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 1,149 |
تعداد مقالات | 10,518 |
تعداد مشاهده مقاله | 45,418,752 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 11,296,044 |
Medical students’ perspective on “Barriers of critical thinking in medical students’ curriculum from the viewpoint of medical education experts: A qualitative study” | ||
Journal of Advances in Medical Education & Professionalism | ||
دوره 9، شماره 4، دی 2021، صفحه 247-248 اصل مقاله (352.29 K) | ||
نوع مقاله: Letter to Editor | ||
شناسه دیجیتال (DOI): 10.30476/jamp.2020.87042.1295 | ||
نویسندگان | ||
SULTAN FAROOQ* ؛ LABIB SYED؛ AQIB YASEEN؛ SAFWAN UMAR؛ YUSIF SHAKANTI؛ HUMAYUN RAJA | ||
Barts and London School of Medicine and Dentistry, London, UK | ||
سایر فایل های مرتبط با مقاله
|
||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 1,267 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 930 |