
تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 1,188 |
تعداد مقالات | 10,829 |
تعداد مشاهده مقاله | 72,904,099 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 12,956,779 |
The implementation of unique, active learning tools in post-graduate training | ||
Journal of Advances in Medical Education & Professionalism | ||
مقاله 9، دوره 7، شماره 3، مهر 2019، صفحه 154-155 اصل مقاله (307.08 K) | ||
نوع مقاله: Letter to Editor | ||
شناسه دیجیتال (DOI): 10.30476/jamp.2019.45017 | ||
نویسنده | ||
OMAR VISWANATH* | ||
1Valley Anesthesiology and Pain Consultants, Phoenix, AZ USA; Creighton University School of Medicine, Department of Anesthesiology, Omaha, NE USA; University of Arizona College of Medicine-Phoenix, Department of Anesthesiology, Phoenix, AZ USA | ||
چکیده | ||
N/A | ||
مراجع | ||
1. Patrick S, Vishwakarma K, Giri VP, Datta D, Kumawat P, Singh P, et al. The usefulness of crossword puzzle as a self-learning tool in pharmacology. J Adv Med Educ Prof. 2018;6(4):181-5. 2. Wright J, Simpao AF, Viswanath O. Basic Principles of Obstetric Anesthesiology: A Crossword Puzzle. J Clin Diagn Res. 2017;11(7):U001-2. | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 1,593 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,249 |