Badali, Mehdi, Hatami, Javad, Fardanesh, Hashem, Noroozi, Omid. (1397). Evaluating Instructional Design Quality of Iranian MOOCs Based on Merrill’s and Margaryan’s Principles. سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(4), -. doi: 10.5812/ijvlms.81623
Mehdi Badali; Javad Hatami; Hashem Fardanesh; Omid Noroozi. "Evaluating Instructional Design Quality of Iranian MOOCs Based on Merrill’s and Margaryan’s Principles". سامانه مدیریت نشریات علمی, 9, 4, 1397, -. doi: 10.5812/ijvlms.81623
Badali, Mehdi, Hatami, Javad, Fardanesh, Hashem, Noroozi, Omid. (1397). 'Evaluating Instructional Design Quality of Iranian MOOCs Based on Merrill’s and Margaryan’s Principles', سامانه مدیریت نشریات علمی, 9(4), pp. -. doi: 10.5812/ijvlms.81623
Badali, Mehdi, Hatami, Javad, Fardanesh, Hashem, Noroozi, Omid. Evaluating Instructional Design Quality of Iranian MOOCs Based on Merrill’s and Margaryan’s Principles. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 9(4): -. doi: 10.5812/ijvlms.81623


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب