1.

Factors Affecting Consumer’s Choices of Milk Based on Reasoned Action Theory

دوره 5، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 184-192
Maliheh Karamizadeh؛ Mohammad Ali Mohsenpour؛ Mohammad Nosrati-Oskouie؛ Elaheh Foroumandi

2.

Improvement of Snack Choices among Children by Traffic-Light Food Labeling Education Employing Jigsaw Method

دوره 10، شماره 1، خرداد 2025، صفحه 22-29
Mahsa Momeni؛ Maryam Riasatian؛ Zahra Karimian؛ Shiva Faghih

3.

Nutritional Traffic Light Knowledge and Food Choices: A Cross-Sectional Study at Purchase Point

دوره 9، شماره 4، اسفند 2024، صفحه 299-307
Nasrin Nasimi؛ Maryam Mohammad Hosseini؛ Fatemeh Mohammadi Nasrabadi؛ Cain CT Clark؛ Shiva Faghih


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب