1.

Designing and Implementing Blended Learning in the Field of Rehabilitation

دوره 3، شماره 2، آذر 2012، صفحه 42-50
Mahdiyeh Seyedi؛ Zahra Yaghoubi

2.

Management of dysphagia by a speech language pathologist during the Covid-19 pandemic: A narrative review

دوره 9، شماره 3، آذر 2022، صفحه 97-103
Manijeh Zarei Mahmood Abadi؛ Talieh Zarifian؛ Lida Sharifi-Rad

3.

The applicability of three different speech therapy service delivery models for preschoolers with intellectual disability: a single-blind randomized controlled trial

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 مرداد 1402
Monireh Aminian؛ Mahnaz Karbalaei Sadegh؛ Masoomeh Salmani؛ Hayat Ameri

4.

The use of crossword puzzles as an educational tool

دوره 9، شماره 2، تیر 2021، صفحه 102-108
PEYMAN ZAMANI؛ SOMAYEH BIPARVA HAGHIGHI؛ MAJID RAVANBAKHSH


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب