1.

Assessing the Attitude of Employees at Mashhad University of Medical Sciences,Iran, Regarding In-service Online Training Courses

دوره 2، شماره 2، آذر 2011، صفحه 11-16
Somayeh Ebrahimi Koosh mahdi؛ Reza Asadi؛ Sara Ghodousi moghadam؛ Kolsum Deldar؛ Mehri Movahhed

2.

Assessment of the Feasibility of E-learning in the Faculty of Educational Sciences and Psychology at Islamic Azad University of Marvdasht

دوره 4، شماره 1، شهریور 2013، صفحه 20-27
Mohammad Hasan Keshavarzi؛ Masumeh Salahi؛ Seiyed Taghi Heidari؛ Moslem Salehi؛ Mozhgan Amirianzadeh

3.

Comparing Student Achievement in Virtual Learning and Traditional Systems in Secondary Schools of Shiraz

دوره 3، شماره 4، اردیبهشت 2013، صفحه 8-9
Norouz Hadadnia؛ Abbas Anarinejad

4.

Identification and Prioritization of the Strategic Planning Components in Virtual Learning (A Qualitative Study in the Virtual Faculty of Isfahan University)

دوره 5، شماره 3، آذر 2014، صفحه 47-56
Salman Darabi؛ Mohammad Reza Neyestani؛ Hasan Babri

5.

Presenting a Conceptual Model for Investigating Faculty Participation Main Worries and Inhibitors

دوره 1، شماره 2، بهمن 2010، صفحه 2-9
majid abdollahi؛ Bibi Eshrat Zamani؛ isa Ebrahimzade؛ hosin Zare؛ bahman Zandi

6.

The assessing critical thinking in two groups of virtual and traditional education in Shiraz University

دوره 1، شماره 3، فروردین 2011، صفحه 16-23
Leili Mosalanejad؛ Saeed Sobhanian

7.

The Effectiveness of Virtual Training of Islamic Culture and Civilization Course on Attitude, Learning and Satisfaction of Students in Tehran University of Medical Sciences

دوره 7، شماره 2، شهریور 2016
Atekeh Mousavi؛ Mahmoud Motavassel Arani؛ Ali Asghar Hedayati؛ Mitra Zolfaghari؛ Ali Asghar Haeri Mehrizi

8.

The Required Qualities of E-learning Instructors

دوره 4، شماره 3، اسفند 2013، صفحه 10-19
Mitra Daneshvar؛ Mahmood Mehrmohammadi

9.

The Role of Virtual Training on the Students Creative Learning in Universitiesof Bojnourd, Northeast Iran

دوره 2، شماره 3، اسفند 2011، صفحه 17-27
Samira Delavar؛ Mohammad Ghorbani

10.

الگوی توسعه مدیریت آموزش عالی در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران در دوران همه‌گیری کووید-19

دوره 11، شماره 3، تیر 1402، صفحه 257-276
سعید لک؛ نادرقلی قورچیان؛ اختر جمالی

11.

بررسی تأثیر آموزش مجازی مؤلفه‌های هوش هیجانی بر استرس درک‌شده و مهارت‌های ارتباطی دانشجویان پرستاری

دوره 12، شماره 1، دی 1402، صفحه 64-74
نازنین منصوری؛ ندا جمالی مقدم؛ میترا سلطانیان؛ الهام میرشاه



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب