1.

Comparison of the Effects of E-learning Blended with Collaborative Learning and Lecture-Based Teaching Approaches on Academic Self-Efficacy among Undergraduate Nursing Students: A Quasi-Experimental Study

دوره 12، شماره 2، تیر 2024، صفحه 102-110
MASUMEH HEMMATI MALSAKPAK؛ SIMA POURTEIMOUR

2.

Critical Thinking Skills of students in Bushehr University of Medical Sciences

دوره 1، شماره 2، بهمن 2010، صفحه 10-16
Parviz Azodi؛ Faezeh Jahanpoor؛ Farkhondeh Sharif

3.

Professional Concerns of Role-Model Nursing Instructors: A Qualitative Research

دوره 1، شماره 2، تیر 2013، صفحه 99-109
Jamileh Mokhtari Nouri؛ Abbas Ebadi؛ Fatemeh Alhani؛ Nahid Rejeh

4.

Student’s perceptions of using scenario-based education to improve civility: A mixed method study

دوره 7، شماره 4، دی 2019، صفحه 165-174
ZAHRA ABEDINI؛ SOROOR PARVIZY

5.

The Effect of Mentoring Novice Clinical Educators on the Perception of Nursing Students from the Clinical Learning Environment

دوره 11، شماره 4، دی 2023، صفحه 252-261
FATEMEH HESHMATI NABAVI؛ FATEMEH SHARIAT SAFA؛ MOHAMMAD RAJABPOUR

6.

The Effect of Using the Community of Inquiry Model on the Quality of Distance Learning of the Airways Management among Anesthesia Nursing Students

دوره 12، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 57-65
ALI KHALAFI؛ OMID ZAREI؛ VAHID SAIDKHANI؛ MOHAMMAD HOSEIN HAGHIGHIZADEH

7.

The Level of Depression and Assertiveness among Nursing Students

دوره 2، شماره 3، مهر 2014، صفحه 177-184
Fatemeh Rezayat؛ Nahid Dehghan Nayeri

8.

طراحی و روانسنجی ابزار بررسی درک دانشجویان از عملکرد نقش پرستاری

دوره 7، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 185-200
نیلوفر پاسیار؛ محمد خیّر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب