1.

Experiences of students and faculty members about using virtual social networks in education: A qualitative content analysis

دوره 7، شماره 2، تیر 2019، صفحه 86-94
ALI DEHGHANI؛ JAVAD KOJURI؛ MOHAMMAD REZA DEHGHANI؛ ABDOLKHALEGH KESHAVARZI؛ SEDIGHEH NAJAFIPOUR

2.

Perceived Supportive Paradox After Diagnosing Human Papillomavirus: A Qualitative Content Analysis

دوره 9، شماره 2، تیر 2021، صفحه 92-105
Narjes Nick؛ Camellia Torabizadeh؛ Mehdi Ghahartars

3.

عوامل ساختاری- اجتماعی در استفاده از اینستاگرام توسط بیماران مبتلا به سرطان

دوره 6، شماره 4، مهر 1397، صفحه 227-238
هاشم آقازاده؛ لیلا حبیبی؛ حمیدرضا فرپور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب