1.

A student’s perspective on the effectiveness of strategies to overcome barriers of critical thinking in medical students’ curriculum

دوره 9، شماره 3، مهر 2021، صفحه 187-188
KHULAT SAQI؛ SAMINEH YOUSEFI؛ ZOYA MEHDI؛ LAILA HAZARA

2.

Barriers of critical thinking in medical students’ curriculum from the viewpoint of medical education experts: A qualitative study

دوره 8، شماره 2، تیر 2020، صفحه 72-82
AFSHINEH KASALAEI؛ MITRA AMINI؛ PARISA NABEIEI؛ LEILA BAZRAFKAN؛ HOURI MOUSAVINEZHAD

3.

Comparing of the Critical Thinking of Students in Real and Virtual Courses

دوره 9، شماره 1، خرداد 2018
Marzieh Dehghani؛ Mostafa Bagherian Far؛ Fariborz Mohamadi Farsani

4.

Concept maps in immunology: A metacognitive tool to promote collaborative and meaningful learning among undergraduate medical students

دوره 10، شماره 3، مهر 2022، صفحه 172-178
MOHAN B SANNATHIMMAPPA؛ VINOD NAMBIAR؛ RAJEEV ARAVINDAKSHAN

5.

Critical Thinking Skills in Shiraz Dental Students

دوره 5، شماره 2، شهریور 2014، صفحه 35-43
Rita Rezaee؛ Elham Mazareie؛ Shahla Momeni Danaei؛ Somayeh Mirzaei

6.

Evaluation of Critical Thinking among students of Shiraz Payam-e-Nour University

دوره 2، شماره 1، تیر 2011، صفحه 19-23
Manoosh Mehrabi؛ Ahmad Alipoor؛ Nasim Saeed

7.

The assessing critical thinking in two groups of virtual and traditional education in Shiraz University

دوره 1، شماره 3، فروردین 2011، صفحه 16-23
Leili Mosalanejad؛ Saeed Sobhanian

8.

The Effects of Audio-Only and Audio-Video Materials on Listening Comprehension and Critical Thinking among Dental Students: A Focus Group Analysis

دوره 11، شماره 4، اسفند 2020، صفحه 215-223
Zahra Ahmadpour Kasgari؛ Yalda Abdollahi؛ Shirin Abadikhah

9.

The Role of Academic Experience, Critical Thinking and Cognitive Flexibility in Predicting the Wisdom of Female Postgraduate Students of University of Tehran

دوره 8، شماره 4، دی 2021، صفحه 247-252
Hossein Kavianfar؛ Fereshteh Baezzat؛ Soheila Hashemi؛ Habibollah Naderi

10.

تفکر انتقادی در آموزش و یادگیری دانشجویان

دوره 1، شماره 2، فروردین 1392، صفحه 113-128
معصومه رامبد؛ فرحناز رئیس کریمیان؛ مرضیه معطری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب