
تعداد نشریات | 21 |
تعداد شمارهها | 1,203 |
تعداد مقالات | 10,960 |
تعداد مشاهده مقاله | 74,026,953 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 43,801,602 |
1. | A Colorimetric Method to Measure the Amount of Hydroquinone in Liposomal Formulations | |||
دوره 5، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 87-92 | ||||
rabea khoshneviszadeh؛ Bibi Sedigheh Fazly Bazzaz؛ Omid Rajabi | ||||
2. | An index developed for the assessment of occupational health and safety at workplace: A field study in a heavy automotive industry in the northwest of Iran | |||
دوره 5، شماره 2، تیر 2017، صفحه 86-93 | ||||
Amin Jafari؛ Alireza Choobineh؛ Mehdi Jahangiri؛ Sareh Keshavarzi | ||||
3. | Development and Validation of a Comprehensive Model for Diabetes Management in Iran | |||
دوره 10، شماره 2، شهریور 2025، صفحه 305-313 | ||||
Farshad Falahati؛ Khalil Alimohammadzadeh؛ Seyed Mojtaba Hosseini؛ Ali Maher؛ Mehrnoosh Jafari | ||||
4. | Measurement Properties of an Arabic Version of the Jefferson Scale of Empathy (JSE) in Moroccan Medical Students | |||
دوره 12، شماره 1، فروردین 2024، صفحه 37-44 | ||||
SOUMAYA BENMAAMAR؛ HALIMA AMRI؛ IBTISSAM EL HARCH؛ SAMIRA EL FAKIR؛ KARIMA EL RHAZI | ||||
5. | Oxford Shoulder Score: A Cross-Cultural Adaptation and Validation Study of the Persian Version in Iran | |||
دوره 40، شماره 5، آذر 2015، صفحه 404-410 | ||||
Mohammad H Ebrahimzadeh؛ Ali Birjandinejad؛ Shiva Razi؛ Mohsen Mardani-Kivi؛ Amir Reza Kachooei | ||||
6. | Preparation and Validation of Persian Word/Non-Word Lists for Assessing Repetition Skills in Preschool Children | |||
دوره 11، شماره 4، اسفند 2024، صفحه 185-189 | ||||
Safa Hamid؛ Peyman Zamani؛ Behnoosh Tahanzadeh؛ Maryam Najarzadeh | ||||
7. | Proactive Teaching: Development and Validation of a Scale to Evaluate Constructivist Teaching in Higher Education | |||
دوره 11، شماره 1، خرداد 2020، صفحه 1-12 | ||||
Mansoureh Hajhosseini؛ Sediqhe Hosseini Shabanan؛ Elham Sadat Naji؛ Zahra Naghsh | ||||
8. | Psychometric Validation of the Psychological Competitiveness Scale: A Study on Iranian University Students in Online Education | |||
دوره 15، شماره 3، آذر 2024، صفحه 273-288 | ||||
Rouhoddin Heydari؛ Davood Taghvaei؛ Abdoljavad Ahmadi؛ Mohammadmahdi Jahangiri | ||||
9. | The Design and Validation of a Self-Assessment Questionnaire of Critical Appraisal of Medical Literature Skills in Medical Students | |||
دوره 11، شماره 2، تیر 2023، صفحه 69-79 | ||||
MONA MLIKA؛ ABDELMAJID NACEUR؛ FAOUZI MEZNI؛ LILIA ZAKHAMA؛ IHEB LABBENE؛ MOHAMED JOUINI | ||||
10. | Validation of a simple and rapid HPLC-UV method for simultaneous analysis of co-delivered doxorubicin and verapamil and its application to characterization of PLGA nanoparticles | |||
دوره 8، شماره 4، اسفند 2022، صفحه 223-232 | ||||
Maryam Kazemi؛ Fatemeh Ahmadi؛ Mozhdeh Piltan؛ Shohre Alipour | ||||
11. | اعتبارسنجی ابزار ارزیابی سطح افشاء مسئولیت اجتماعی شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران | |||
دوره 9، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 78-100 | ||||
امین عالیوندی دارانی؛ دکتر مهدی عربصالحی؛ دکتر هادی امیری؛ دکتر فرساد زمانیبروجنی | ||||
12. | طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر علوم اعصاب شناختی در دوره ابتدایی | |||
دوره 8، شماره 3، تیر 1399، صفحه 273-288 | ||||
اسکندر فتحی آذر؛ آرش مانی؛ یوسف ادیب؛ زهرا شریفی | ||||
|