تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 1,092 |
تعداد مقالات | 10,022 |
تعداد مشاهده مقاله | 27,189,029 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 7,458,596 |
1. | Evaluating Instructional Design Quality of Iranian MOOCs Based on Merrill’s and Margaryan’s Principles | |
دوره 9، شماره 4، اسفند 2018 | ||
Mehdi Badali؛ Javad Hatami؛ Hashem Fardanesh؛ Omid Noroozi | ||
2. | Internet Capabilities as an Opportunity for Facilitating and Improving Educational Research | |
دوره 4، شماره 1، شهریور 2013، صفحه 52-63 | ||
Farhad Seraji؛ Javad Hatami | ||
3. | The Effect of Mobile Learning Applications on Students' High-level Cognitive Skills | |
دوره 9، شماره 4، اسفند 2018 | ||
Narges Saedi؛ Abbas Taghizade؛ Javad Hatami | ||