Razmjoee, mahnaz, yadollahi, mahnaz, shamsedini, narges. (1396). Patients’ satisfaction with service quality of a public hospital: An evaluation study (SERVQUAL model). سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), 66-71.
mahnaz Razmjoee; mahnaz yadollahi; narges shamsedini. "Patients’ satisfaction with service quality of a public hospital: An evaluation study (SERVQUAL model)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 2, 1396, 66-71.
Razmjoee, mahnaz, yadollahi, mahnaz, shamsedini, narges. (1396). 'Patients’ satisfaction with service quality of a public hospital: An evaluation study (SERVQUAL model)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(2), pp. 66-71.
Razmjoee, mahnaz, yadollahi, mahnaz, shamsedini, narges. Patients’ satisfaction with service quality of a public hospital: An evaluation study (SERVQUAL model). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 5(2): 66-71.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب