Forougozar, H, Hamidi, VR, Farhadi, P, Haghshenas, M. (1392). Identifying and prioritizing the factors effective in customer satisfaction using the TOPSIS method. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(1), 19-23.
H Forougozar; VR Hamidi; P Farhadi; M Haghshenas. "Identifying and prioritizing the factors effective in customer satisfaction using the TOPSIS method". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 1, 1392, 19-23.
Forougozar, H, Hamidi, VR, Farhadi, P, Haghshenas, M. (1392). 'Identifying and prioritizing the factors effective in customer satisfaction using the TOPSIS method', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(1), pp. 19-23.
Forougozar, H, Hamidi, VR, Farhadi, P, Haghshenas, M. Identifying and prioritizing the factors effective in customer satisfaction using the TOPSIS method. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1392; 1(1): 19-23.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب