1.

The Relationship between the Use of Information and Communication Technology by Students and their Academic Performance at Behavioral and Social Sciences Faculties of Tehran University

دوره 5، شماره 4، اسفند 2014، صفحه 19-27
Somayeh Eslami؛ Behnaz Mohajeran؛ Kolsum Nami

2.

الگوی روابط ساختاری پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان بر اساس مهارت‌های حل مسئله و باورهای هوشی با نقش میانجی چالش‌پذیری تحصیلی

دوره 13، شماره 1، دی 1403، صفحه 169-181
مهشید کیوانلو؛ زهرا اخوی ثمرین؛ شیرین احمدی

3.

بررسی ارتباط بین تاب آوری و منبع کنترل در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز در سال 1395

دوره 6، شماره 1، دی 1396، صفحه 67-76
روح انگیز نوروزی نیا؛ علی احسان حیدری؛ الهام احمدی بصیری؛ میلاد احمدی مرزاله

4.

بررسی رابطه انگیزش تحصیلی و عملکرد تحصیلی در دانشجویان بالینی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

دوره 12، شماره 4، مهر 1403، صفحه 513-527
نسرین شکرپور؛ الهام نصیری؛ فرهاد پاکدل؛ مریم شهبازی

5.

بررسی وضعیت روانشناختی و عملکرد تحصیلی دانشجویان پرستاری در دانشکده پرستاری و مامایی شیراز

دوره 7، شماره 3، تیر 1398، صفحه 251-260
نادر آقاخانی؛ افشین حضرتی مرنگلو؛ ندا جمالی مقدم؛ فریبا قدس بین

6.

نقش هویت تحصیلی در کمک‌طلبی و محق‌پنداری تحصیلی دانشجویان

دوره 12، شماره 2، فروردین 1403، صفحه 223-233
سیده پریسا سلامت؛ محبوبه فولادچنگ


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب