تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 1,095 |
تعداد مقالات | 10,041 |
تعداد مشاهده مقاله | 27,968,717 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 7,788,950 |
1. | Comparison of Flipped Classroom and Conceptual Map on Students’ Deliberate Practice Study Approach | |
دوره 10، شماره 1، خرداد 2019، صفحه 1-10 | ||
Amin Haghgoo؛ Mahmood Karimy؛ Meysam Rahmani Katigari؛ Mohadese Bolhasani؛ Ghazal Afsheh؛ Behnam Jafari | ||
2. | The Effect of Concept Mapping on Academic Achievement and Self-Regulation of High Levels of Learning in Physics | |
دوره 4، شماره 4، فروردین 2014، صفحه 18-24 | ||
Mohammad Zare؛ Moslem Azarbakhsh؛ Rahelh Sarikhani | ||