1.

Comparing the Different Dimensions of Students’ Help Seeking Behaviors in E-Learning Courses and on Campus Courses based on their Demographic Factors

دوره 6، شماره 1، خرداد 2015، صفحه 48-57
Bibi Eshrat Zamani؛ Yasamin Abedini؛ Zahra Kiani

2.

The Effectiveness of Training Mindfulness, Self-Compassion, and Self-Regulation on Physical Activity Enjoyment among Obese and Overweight

دوره 5، شماره 4، اسفند 2018، صفحه 111-114
Reza Nazeri؛ Hossein Lotf Abadi؛ Hossein Pourshahryar

3.

The Effect of Concept Mapping on Academic Achievement and Self-Regulation of High Levels of Learning in Physics

دوره 4، شماره 4، فروردین 2014، صفحه 18-24
Mohammad Zare؛ Moslem Azarbakhsh؛ Rahelh Sarikhani

4.

The Effects of Personalized Learning on Achieving Meaningful Learning Outcomes

دوره 12، شماره 3، آذر 2021، صفحه 177-187
Raha Abedi؛ Mohammad Reza Nili Ahmadabadi؛ Fattaneh Taghiyareh؛ Khadijeh Aliabadi؛ Saeid Pourroustaei Ardakani

5.

The Relationship between Perfectionism and Obsessive Compulsive Disorder (OCD): Self-Regulation Processes as Moderator

دوره 7، شماره 2، تیر 2020، صفحه 30-36
Mehdi Reza Sarafraz؛ Sarah Hemmati؛ Hassan Asadi-Lari

6.

The Role of Self-Regulation Training in Self-Efficacy and Academic Motivation of Male Tenth Graders in Ahvaz, Iran

دوره 9، شماره 2، تیر 2022، صفحه 106-112
Koorosh Darabi؛ Maryam Gholamzadeh Jofreh؛ Masoud Shahbazi

7.

اثربخشی درمان شناختی رفتاری مبتنی بر تروما بر هیجان و خودگردانی تحصیلی نوجوانان دختر شهر زاهدان با علائم بالینی اختلال استرس پس از ضربه

دوره 11، شماره 4، مهر 1402، صفحه 417-429
رکسانا طریقی؛ حسین جناآبادی؛ ولی مهدی‌نژاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب