1.

Comparing Attendance and Virtual Students from Research- Technological Skills Perspective

دوره 5، شماره 1، خرداد 2014، صفحه 1-10
Farhad Seraji؛ Sara Khodaveisi

2.

Comparing Two Forms of Spatial Contiguity Principle in Student Learning: 'Text Linked to Image' versus 'Text in Image Adjacency'

دوره 11، شماره 2، شهریور 2020، صفحه 84-91
Farhad Seraji؛ Zahra Bayat؛ Hamed Abbasi Kasani؛ Hojjat Abedi

3.

Internet Capabilities as an Opportunity for Facilitating and Improving Educational Research

دوره 4، شماره 1، شهریور 2013، صفحه 52-63
Farhad Seraji؛ Javad Hatami

4.

Teachers' Professional Development through Online Learning Environment: A Phenomenological Study

دوره 10، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 40-53
Farhad Seraji؛ Sara Khodaveisi


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب