1.

A Four-Axis-Method to Evaluate a Part of an Undergraduate Medical Students’ Curriculum

دوره 12، شماره 3، مهر 2024، صفحه 172-179
MONA MLIKA؛ SARRA CHEIKHROUHOU؛ ABDERRAOUF BEN MANSOUR؛ FAOUZI MEZNI؛ MOHAMED HÉDI LOUESLATI؛ IHEB LABBENE؛ MOHAMED JOUINI

2.

The Design and Validation of a Self-Assessment Questionnaire of Critical Appraisal of Medical Literature Skills in Medical Students

دوره 11، شماره 2، تیر 2023، صفحه 69-79
MONA MLIKA؛ ABDELMAJID NACEUR؛ FAOUZI MEZNI؛ LILIA ZAKHAMA؛ IHEB LABBENE؛ MOHAMED JOUINI

3.

The impact of tutor expertise on the students’ scores in active learning methods: a meta-analysis

دوره 10، شماره 4، دی 2022، صفحه 235-245
MONA MLIKA؛ MOHAMED MAJDI ZORGATI؛ FAOUZI MEZNI


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب