| تعداد نشریات | 20 |
| تعداد شمارهها | 1,234 |
| تعداد مقالات | 11,229 |
| تعداد مشاهده مقاله | 78,319,535 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 105,009,890 |
The implementation of unique, active learning tools in post-graduate training | ||
| Journal of Advances in Medical Education & Professionalism | ||
| مقاله 9، دوره 7، شماره 3، مهر 2019، صفحه 154-155 اصل مقاله (307.08 K) | ||
| نوع مقاله: Letter to Editor | ||
| شناسه دیجیتال (DOI): 10.30476/jamp.2019.45017 | ||
| نویسنده | ||
| OMAR VISWANATH* | ||
| 1Valley Anesthesiology and Pain Consultants, Phoenix, AZ USA; Creighton University School of Medicine, Department of Anesthesiology, Omaha, NE USA; University of Arizona College of Medicine-Phoenix, Department of Anesthesiology, Phoenix, AZ USA | ||
| چکیده | ||
| N/A | ||
| مراجع | ||
|
1. Patrick S, Vishwakarma K, Giri VP, Datta D, Kumawat P, Singh P, et al. The usefulness of crossword puzzle as a self-learning tool in pharmacology. J Adv Med Educ Prof. 2018;6(4):181-5. 2. Wright J, Simpao AF, Viswanath O. Basic Principles of Obstetric Anesthesiology: A Crossword Puzzle. J Clin Diagn Res. 2017;11(7):U001-2. | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 2,031 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,556 |
||