1.

A 360-Degree Evaluation of Faculty Members’ Teaching Effectiveness in Larestan Medical Sciences School during Covid -19 Pandemic: A Pilot Study

دوره 11، 1 (Supplement)، فروردین 2023، صفحه 140-146
Maliheh Poorkiani؛ Nasrin Shokrpour؛ Zohreh Faramarzian؛ leila bazrafcan؛ Zahra Keshtkaran؛ Leila Bazrafkan

2.

Assessing Factors Affecting the Tendancy to Use Electronic Learning Systems among Faculty Members

دوره 2، شماره 3، اسفند 2011، صفحه 28-38
Mansour Omoiee Milan Ghashghagh؛ Vali Mehdinezhad؛ Nourmohammad Yaghoubi

3.

Designing and Developing the Model of Talent Management Process at Ahvaz Jundishapur University of Medical Sciences

دوره 7، شماره 4، دی 2020، صفحه 196-205
Fatemeh Taheri؛ Mohammad Hosseinpour؛ Seyed Ali Siadat

4.

E-Learning Readiness among Faculty Members of Iranian Universities: A Survey of 23 Universities

دوره 10، شماره 4، اسفند 2019، صفحه 54-64
Mahdieh Farazkish؛ Gholam Ali Montazer

5.

Identifying the Criteria for Techno-Pedagogical Competencies of Faculty Members in Blended Learning Implementation: A Review

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 اسفند 1402
Sahar Safyari؛ Eisa Rezaei

6.

The Role of Virtual Training on the Students Creative Learning in Universitiesof Bojnourd, Northeast Iran

دوره 2، شماره 3، اسفند 2011، صفحه 17-27
Samira Delavar؛ Mohammad Ghorbani

7.

تدوین الگوی توانمندسازی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی در جهت توسعه دانش پزشکی: مطالعه موردی جهت راه‌اندازی استارت‌آپ‌ها

دوره 11، شماره 3، تیر 1402، صفحه 239-256
زهرا حصاری؛ رمضان جهانیان؛ محمد علی حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب