1.

Comparing the effects of web-based teaching and cognitive and metacognitive learning strategies on nursing students’ academic achievement and self-efficacy, Islamic Azad University, Pishva Branch

دوره 6، شماره 2، شهریور 2015، صفحه 1-10
Tayyebeh Hoseyni؛ Seyyed Saeed Torabi؛ Nasram Shayan؛ Mehdi Ismaeel Poor؛ Jamal Ashoori

2.

Potential and Important Factor in the Self-Efficacy of Teacher Centers the Use of the Internet

دوره 4، شماره 2، آذر 2013، صفحه 49-61
Bibi Eshrat Zamani؛ Amin Mohamadi؛ Hasan Babri

3.

اثربخشی رویکرد تلفیقی واقعیت درمانی– هیجان مدار برکیفیت خواب و خودکارآمدی جنسی درزنان مبتلا به‌کم‌کاری تیروئید

دوره 8، شماره 2، فروردین 1399، صفحه 91-102
حدیث دهنوی؛ مسعود صادقی؛ محمدعلی سپهوندی

4.

پیش بینی خودکارآمدگی شغلی بر اساس تفکر انتقادی و شخصیت پویا در کارکنان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

دوره 9، شماره 1، دی 1399، صفحه 69-78
آرزو حبیب زاده شیرازی؛ بنفشه امیدوار

5.

مولفه های تشخیص دهنده اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان علوم پزشکی

دوره 6، شماره 4، مهر 1397، صفحه 275-286
حورا مطیعی؛ محمود حیدری؛ فاطمه باقریان؛ فریبا زرانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب