تعداد نشریات | 20 |
تعداد شمارهها | 1,082 |
تعداد مقالات | 9,930 |
تعداد مشاهده مقاله | 24,277,532 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 6,798,093 |
1. | Evaluating Instructional Design Quality of Iranian MOOCs Based on Merrill’s and Margaryan’s Principles | |
دوره 9، شماره 4، اسفند 2018 | ||
Mehdi Badali؛ Javad Hatami؛ Hashem Fardanesh؛ Omid Noroozi | ||
2. | Massive Open Online Courses (MOOCs) Dropout Rate in the World: A Protocol for Systematic Review and Meta-analysis | |
دوره 13، شماره 2، شهریور 2022، صفحه 85-92 | ||
Manoosh Mehrabi؛ Ali Reza Safarpour؛ Abbas Keshtkar | ||
3. | The Competencies Expected of Instructors in Massive Open Online Courses (MOOCs) | |
دوره 11، شماره 2، شهریور 2020، صفحه 69-83 | ||
Sajad Dehghani؛ Ali Akbar Sheikhi Fini؛ Hossein Zeinalipour؛ Eisa Rezaei | ||