1.

Evaluating Instructional Design Quality of Iranian MOOCs Based on Merrill’s and Margaryan’s Principles

دوره 9، شماره 4، اسفند 2018
Mehdi Badali؛ Javad Hatami؛ Hashem Fardanesh؛ Omid Noroozi

2.

Massive Open Online Courses (MOOCs) Dropout Rate in the World: A Protocol for Systematic Review and Meta-analysis

دوره 13، شماره 2، شهریور 2022، صفحه 85-92
Manoosh Mehrabi؛ Ali Reza Safarpour؛ Abbas Keshtkar

3.

The Competencies Expected of Instructors in Massive Open Online Courses (MOOCs)

دوره 11، شماره 2، شهریور 2020، صفحه 69-83
Sajad Dehghani؛ Ali Akbar Sheikhi Fini؛ Hossein Zeinalipour؛ Eisa Rezaei


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب