1.

Comparison of sensory processing between children with hearing aid and their normal peers in Shiraz City (2019)

دوره 8، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 31-35
Sahar Ghanbari؛ Ali Reza Jamali

2.

Convergent Validity and Reliability of the Persian Version of the Bay Area Functional Performance Evaluation-Task-Oriented Assessment in People with Severe Psychiatric Disorders

دوره 8، شماره 1، خرداد 2021، صفحه 36-39
ali rashidian؛ ashraf karbalaei-nouri؛ Hojjat Allah Haghgoo؛ samaneh Hosseinzadeh

3.

Corpus Callosum Functional Activities in Children with Cerebral Palsy

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 2024، صفحه 21-30
Meghdad Ashtiyani؛ Parmida Moradi Birgani؛ Maryam Soleimani؛ Seyed Behnamdin Jameie؛ Amin Shahrokhi؛ Mohammad Mehdi Mirbagheri؛ Mohammad Reza Deevband

4.

Exploring the Relationship Between Educational Theories and Occupational Therapy Studies: A Correlation Analysis of Kolb’s Learning Steps, Learning Styles, and Dunn’s Sensory Processing Patterns Among Iranian Occupational Therapy Students

دوره 11، شماره 2، شهریور 2024، صفحه 76-82
Sahar Ghanbari؛ Hossein Bayat؛ Somayyeh Kavousipor

5.

How intensity of impairment and dose of occupational therapy services impact the outcome in cerebral palsy?

دوره 7، شماره 1، خرداد 2020، صفحه 20-24
Mohadeseh Balvardi؛ Saeedeh Pourahmad؛ Somayeh Kavousipor؛ Hadi Raeisi Shahraki

6.

Investigating the Effects of Vestibular Stimulation on Balance Performance in Children with Cerebral Palsy: A Randomized Clinical Trial Study

دوره 2، شماره 2، شهریور 2015، صفحه 41-46
Seyed Ali Hosseini؛ Bahareh Zeynalzadeh Ghoochani؛ Saeed Talebian؛ Ebrahim Pishyare؛ Hojjat Allah Haghgoo؛ Roya Mahmoodi Meymand؛ Afsaneh Zeinalzadeh

7.

Occupational Therapy Assessment Tools for Children and Adolescents in Iran: A Scoping Review

دوره 49، شماره 9، آذر 2024، صفحه 530-549
Ehsan Jamshidian؛ Aynaz Jabbari؛ Fatemeh Dehghan؛ Elahe Fathi Azar؛ Hooshang Mirzaie

8.

Occupational Therapy Interventions for Acute Psychiatric Inpatients: A Scoping Review

دوره 12، شماره 1، خرداد 2025، صفحه 1-9
Hajar Sabour Eghbali MostafaKhan؛ Fatemeh Hasanati؛ zahra nobakht

9.

Occupational therapy students' perception and experience of an effective clinical teacher

دوره 8، شماره 2، شهریور 2021، صفحه 90-96
Sahar Ghanbari؛ Fereshteh Ghaderi؛ Ali Reza Jamali

10.

Psychometric properties of the Persian version of Volitional Questionnaire in Patients with Severe Mental Illnesses

دوره 6، شماره 2، شهریور 2019، صفحه 86-90
Moslem Cheraghifard؛ Narges Shafaroodi؛ Mitra Khalafbeigi؛ Farzaneh Yazdani؛ Faeze Alvandi

11.

Study of the Effect of Using Purposeful Activity (Gardening) on Depression of Female Resident in Golestan Dormitory of Ahvaz Jundishapur University of Medical Sciences

دوره 2، شماره 1، خرداد 2015، صفحه 8-11
Sahar Ghanbari؛ Farzaneh Jafari؛ Nahid Bagheri؛ Samaneh Neamtolahi؛ Razieh Shayanpour

12.

The Comparison of Neurodevelopmental- Bobath Approach with Occupational Therapy Home Program on Gross Motor Function of Children with Cerebral Palsy

دوره 1، شماره 1، خرداد 2014، صفحه 21-24
Faranak Behzadi؛ Hesammedin Noroozi؛ Marzieh Mohamadi

13.

بررسی توصیفی خصوصیت تاب آوری و نقش آن در فرآیند انطباق مبتلایان به دیابت نوع دو مراجعه کننده به انجمن دیابت شهر شیراز

دوره 4، شماره 4، مهر 1395، صفحه 245-254
سید علیرضا درخشان راد؛ بهاره زینل زاده قوچانی؛ زهرا تقی زاده؛ انسیه زاهدی؛ امیر حسین قاسم شریفی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب